دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی

ساخت وبلاگ

گوپرو در ماه آوریل از دوربین ویدئویی کروی خود یعنی Fusion 360 VR 5.2K رونمایی کرد. اگرچه خود دوربین هنوز برای خرید به بازار عرضه نشده است، اما شرکت با همکاری رسانه‌های بزرگ از آزمایش Fusion 360 VR برنامه‌ای تهیه کرده است. به گفته‌ی گوپرو این شرکت ها بر مبنای تجاربی که در زمینه‌ی داستان سرایی 360 درجه داشته‌اند انتخاب شده اند.

شرکت‌هایی از جمله Fox Sports، the NBA team Golden State Warriors، USA Today و Getty Images و همچنین سازمانها و افراد کمتر شناخته شده‌ای مانند AccuWeather، Digital Domain ، Legend 3D، Rapid VR، RYOT و بلاگر نویس سفر Louis Cole.

دوربین ورزشی

قطعا می‌توان فرض را بر این گذاشت که هدف از طراحی این برنامه‌ی آزمایشی نه تنها امتحان کردن قابلیت‌ها و عمکلرد‌های

 دوربین ورزشی جدید، بلکه افزایش آگاهی از این دروبین در میان عموم مردم قبل از عرضه به بازار نیز بوده است. گوپرو بدون شک امیدوار است فروش Fusion 360 بتواند، ضررهای ناشی از action camera معمولی را جبران کند.
در هر صورت، اگر هرکدام از شرکای گوپرو که در بالا ذکر شد را در رسانه های اجتماعی دیدید، آماده‌ی دیدن محتوای حرفه ای تر, 360 درجه ای در میان مطالب آنها باشید. ویدئوی رژه‌ی قهرمانی Golden State Warriors که در زیر آمده، یکی از اولین ویدئوهای است که بیرون آمده است.

 

دوربین سونی 

 

دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی...
ما را در سایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نرگس رحیمی proshott بازدید : 81 تاريخ : شنبه 31 تير 1396 ساعت: 15:09

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX3/1E NXCAM

  دارای یک سنسور 3-chip Exmor با شفافیت Full HD 1920×1080، لنزهای Sony G با دامنه زوم اپتیکال 20x و زوم تصویر واضح  40x برای طول های کانونی معادل 35میلیمتر تا 1125 میلیمتر است. علاوه بر این، از اتصال Wi-Fi برای انتقال فایل های ویدئویی از دوربین به دستگاه های موبایل هم بهره میبرد و دست به کنترل کارکردهای دوربین گوشی هوشمند یا تبلت شما هم میزند. یک گزینه ضبط 20p, 3 Mbps MP4 امکان انتقال آسان و سازگاری با رایانه، تلفن هوشمند، تبلت، و سایر دستگاه های موبایل را فراهم مینماید.

 

دوربین فیلمبرداری سونی

ویژگی های دوربین فیلمبرداری سونی 

HXR-NX3/1E دست به ضبط ویدئوها با استفاده از فرمت AVCHD 2.0 و نرخ فریم های حداکثر 50p برای ضبط حرکات نرم میزند. حالت های 50i و 25p هم موجود میباشند. میتوانید در فرمت DV دست به ضبط بزنید که این کار به کاربر اجازه میدهد camcorder را با جریانات کاری DV موجود سازگار سازد. Media روی دو اسلات کارت حافظه SD ضبط میشود.در این مدل دوربین فیلمبرداری سونی میتوانید همزمان روی هردو کارت دست به ضبط بزنید یا از حالت رله استفاده کنید که به  در صورت پر شدن حافظه اول، یه صورت خودکار ضبط را روی حافظه دوم انجام میدهد.

دو اسلات کارت را میتوان مستقلا از طریق دو دکمه ضبط جداگانه کنترل کرد. یک اتصالگر خروجی  HDMI ارائه گر سیگنال های غیر متراکم 8-bit 4:2:2 است، درحالیکه دست به فیلمبرداری با ضبط کننده های خارجی هم میزند.

نکته مهم: باتری و شارژر باتری هم  در جعبه دوربین وجود دارند اما  خبری از shotgun microphone نیست.

سه سنسور Exmor CMOS

HXR-NX3E/1E دارای سه سنسور 1/2?8″ Full HD CMOS است که هر سنسور برای کانال های قرمز، سبز، و آبی طراحی شده است. این یعنی جزییات فراوان و بافت پیچیده، حتی از لحاظ رنگ های کاتراست-بالا. و به لطف فناوری Exmor، سنسورهای CMOS، نویز کم و حساسیت بالایی برای شرایطکم نور فیلمبرداری ارائه میدهند.

لنز Sony G با زوم اپتیکال 20x، زوم تصویر واضح 40x

لنز Sony G ارائه گر تصاویر با کیفیت است و همزمان هم زوم اپتیکال 20x را با دامنه کانونی  35 میلیمتر معادل 28?8mm to 576mm ارائه میدهد. وقتی به دسترسی telephoto بیشتری نیاز است، یک

40x “Clear Image Zoom” به کاربر اجازه میدهد که به طول های کانونی 35 میلیمتری حداکثر تا 1152 میلیمتر دست پیدا کند.

انعطاف پذیری نرخ فریم

Camcorder با استفاده از AVCHD 2.0 codec برای ویدئوهایی با رزولوشن Full HD 1920×1080 در نرخ های فریم 25p, 50i, 50p دست به ضبط تصاویر میزند، و علاوه براین ارائه گر

720/50p AVCHD capture، حرکات کند، و ضبط حرکت سریع 60x و نیز ضبط دی وی تعریف استاندارد میباشد. دو اسلات کارت SD ضبط همزمان یا رله را امکان پذیر میسازند.

Wi-Fi دوربین سونی Sony HXR-NX3/1E NXCAM

ار تلفن هوشمند یا تبلت خود به عنوان یک نمایاب راه دور و نیز یک کنترل راه دور برای کارکرد های دوربین مثل start/stop, zoom, iris, and touch auto focus بهره ببرید. وای فای راه دور هم  با Ios و هم دستگاه های اندرویید فعال میشود. پخش ویدئوی MP4 از دوربین ارائه گر حداکثر 30 fps روی دستگاه بی سیم شما است. نرخ فریم بستگی به سرعت پردازشگر دستگاه موبایل دارد.

ریموت تک-لمسی NFC

چیپ ست ارتباط میدان-نزدیک (Near-field Communication (NFC) chipset) به کاربران اجازه میدهد که اتصال وای فایی را به راحتی از طریق لمس یک گوشی هوشمند NFC-compatible یا تبلت روی camcorder ایجاد کنند.

نور ویدئویی ال ای دی اختصاصی

برای کارایی بیشتر در زمان فیلمبرداری از کلوزآپ ها و مصاحبه ها، HXR-NX3 مجهز به نور ویدئویی LED طراحی شده است.  خروجی های نور 200 lux در 1?6 پا میباشند.

سایر ویژگی های دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX3/1E NXCAM

حلقه های جداگانه برای فوکوس، iris، و زوم

فیلترهای ND  اختصاصی

 

برای مشاهده دوربین سونی بر روی کلمه کلیک نمایید.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی...
ما را در سایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی دنبال می کنید

برچسب : دوربین فیلمبرداری سونی,دوربین سونی, نویسنده : نرگس رحیمی proshott بازدید : 82 تاريخ : يکشنبه 25 تير 1396 ساعت: 16:03

برای دیدن انواع دوربین ورزشی روی کلمه کلیک کنید.

اولین دوربین اکشن کمرا 4K/60 فریم بر ثانیه ای  در جهان می باشد همچنین بهترین دوربین اکشن دنیا است.

 

بررسی دوربین:

معرفی اولین دوربین اکشن کمرا 4K/60 فریم بر ثانیه ای جهان

Frame rate این مدل نسبت به مدل قبلی دوبرابر شده است. قابلیت فیلم برداری 4K با frame rate 60 مگاپیکسل بر ثانیه ای YI 4K+ ، این دوربین را به بهترین دوربین ورزشی اکشن کمرا جهان تبدیل کرده است.

با ویژگی های فوق پیشرفته ای که دوربین YI 4K+  دارد، مسلما بدتان نمی آید هر جایی که می روید آن را با خودتان ببرید و تک تک لحظه ها را ثبت کنید. این دوربین تا کنون که بازخورد های مثبتی داشته است. دنیای خود را ارتقا دهید و متفاوت ببینید.

عملکرد بالا و مصرف کم

YI 4K+ از جدیدترین Ambarella H2 SOC ، اولین SOC پردازش / پشتیبانی ویدئو 14 nm بهره می برد. که نسبت به A9SE SOC که در دوربین YI 4K ارائه شد، یک گام جلوتر است. این دوربین ورزشی مصرف انرژی بسیار کمی دارد، حتی هنگام ضبط ویدئوی 4K Ultra HDD .

تصاویر ثابت و شفاف حتی در جاده های ناهموار

تثبیت کننده تصویر الکترونیک (EIS)، باعث می شود تصویر برداری حتی در شرایط  ناهموار نیز شفاف و ثابت باشند. این اولین موردی است که قابلیت فیلم برداری 4K /30 فریم بر ثانیه، با EIS همراه شده است. در هر شرایطی فقط به کار خود ادامه دهید و EIS خودش تثبیت کنندگی را بر عهده می گیرید.

کنترل هندزفری

تکنولوژی فرمان صوتی (voice command) شگفت انگیز(که از طریق سیستم عامل به روز رسانی می شود) با کیفیت صدای فضای باز ارتقا یافته ، به شما این امکان را می دهد از راه دور و به صورت صوتی دوربین ورزشی  خود را کنترل کنید. حالا دیگر می توانید از ماجراجویی لذت ببرید.

طراحی بدنه هنرمندانه

YI 4K +، یک دوربین کوچک با مجموعه ای از انواع فن آوری های پیشرفته است، از جمله یک سنسور تصویر IMX377 12 مگاپیکسلی، 7 لنز شیشه ای ، چیپ ست Ambarella H2، پردازنده ARM چهار هسته ای Cortex-A53، باتری ATL 1400mAh، 2?19 “صفحه نمایش لمسی حساس به شبکیه چشم 19/2 اینچی و خیلی موارد دیگر. با این دوربین می توانید تصاویر و ویدئوهایی با بالاترین کیفیتی که می توان تصور کرد تهیه کنید.

بدنه ضد آب

این دوربین تا عمق 40 متری ضد آب بوده و در برابر فشار بالای آب و درجه حرارت زیر 17 درجه سلسیوس مقاومت است. بدنه این دوربین ضد ضربه بوده و فولاد ضد زنگ بدنه، در برابر خراش و  گرد و غبار و مه از دوربین محاظت می کند.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی...
ما را در سایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی دنبال می کنید

برچسب : دوربین ورزشی, دوربین عکاسی, خرید دوربین, نویسنده : نرگس رحیمی proshott بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 14 تير 1396 ساعت: 18:01